Tieto všeobecné obchodné podmienky a podmienky prenájmu sú platné ako záväzná zmluva medzi spoločnosťou AA LEATHER, s.r.o. (ďalej ako prenajímateľ) IČO 44443692, a nájomcom (ďalej ako klient).
Všeobecné obchodné podmienky poskytovania krátkodobého a dlhodobého prenájmu Chaty Holý Vrch, na adrese Holý Vrch 2338/10, 963 01 Krupina, za účelom využitia všetkých služieb spojených s ubytovaním.
1.Všeobecne ustanovenia
Službami poskytovateľa sú predovšetkým krátkodobý a dlhodobý prenájom chaty pre klienta. Predmetom zmluvy je zabezpečenie pobytu klientovi v dojednanom termíne a rozsahu.
2. Časové vymedzenie
Zmluvný vzťah medzi prenajímateľom a klientom vzniká potvrdením riadne a včas vyplneného rezervačného formuláru . Zmluvný vzťah sa končí po uplynutí dojednanej doby, na ktorú bol pobyt rezervovaný. Klient je povinný po ukončení dojednanej doby prenájmu včas opustiť ubytovacie zariadenie a odovzdať všetky kľúče prenajímateľovi.
3. Objednávanie
Klient si môže svoj pobyt objednať priamo mailom, prostredníctvom rezervačného formuláru na internetovej stránke wwww.chataholyvrch.sk v sekcii „REZERVÁCIA“, emailom na info@chataholyvrch.sk alebo prostredníctvom telefonickej objednávky. Rezervácia mailom alebo telefonicky je len informatívna, pričom poskytovateľ do 48hod. potvrdí alebo stornuje klientovi rezerváciu mailom alebo telefonicky.
Rezervácia je záväzná až po zaplatení 50% zálohy prevodom na účet alebo online platobnou kartou v prospech prenajímateľa.
Poskytovateľ po vzájomnej dohode môže ponúknuť klientovi na výber iný termín.
Klient je pri rezervácii termínu cez webové stránky prenajímateľa povinný uhradiť zálohu v dohodnutej výške do 5 dní od vytvorenia rezervácie. V prípade nedodržania tejto lehoty má prenajímateľ právo rezerváciu stornovať a uvoľniť termín pre ďalšie rezervácie.
4. Cena prenájmu
Výsledná cena prenájmu vychádza z požiadaviek klienta a podľa platného cenníka, ktorý je zverejnený na internetovej stranke www.chataholyvrch.sk
5. Platobné podmienky
Po odsúhlasení objednávky a uhradení zálohy vo výške 50% je klient povinný uhradiť zvyšných 50% za pobyt pri prevzatí kľúčov od chaty.
Zálohová faktúra bude klientovi zaslaná mailom, ktorú je potrebné uhradiť do termínu splatnosti, ktorý je uvedený na zálohovej faktúre.
Vratnu kauciu vo výške 200€ prenajímateľ preberie od klienta v hotovosti a po bezškodovom odovzdaní chaty bude kaucia po skončení pobytu vrátená v hotovosti alebo prevodom na účet, najneskôr do 14 dní od skončenia pobytu.
V cene ubytovania sú zahrnuté všetky poplatky za užívanie chaty.
6. Práva a povinnosti klienta a prenajímateľa
Poskytnúť všetky náležitosti potrebné k riadnemu zabezpečeniu a poskytnutiu služieb.
Podľa výberu spôsobu platby v zmysle bodu 5 je klient povinný uhradiť platbu za prenájom vopred.
Ak ide o právnickú osobu, oznámiť poverenú osobu, ktorá koná za právnickú osobu a dohodnút spôsob a formu úhrady.
Klient má právo na riadne poskytnutie služieb, konkrétne zahrnutých do ceny ubytovania, ktoré si klient objednal.
Klient je povinný odovzdať chatu v stave, v akom ju preberal.
Klient zodpovedá za poškodenie zariadenia, ktoré spôsobil on sám, alebo osoby spoločne sním užívajúce chatu. Po skončení nájmu sa klient zaväzuje odovzdať predmetnú chatu v stave, v akom ju prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. V prípade, že dôjde k závažnému poškodeniu chaty alebo jej zariadenia, má prenajímateľ právo požadovať náhradu za skutočne vynaložené prostriedky použité na opravu zrážkou z vratnej zálohy, pokiaľ je výška zálohy dostatočná na pokrytie spôsobenej škody. Posúdenie závažnosti poškodenia určí správca alebo ním poverená osoba a o tomto bude spísaný protokol, na základe ktorého si bude môcť poskytovateľ uplatňovať náhradu škody podľa príslušných právnych predpisov. V prípade, že bude výška škody vyššia ako záloha zložená klientom, bude klientovi vystavená faktúra za skutočne vynaložené náklady na opravu alebo vrátenie do pôvodného stavu, ktorú je povinný uhradiť do siedmich dní od doručenia faktúry. Ak klient neuhradí uvedenú sumu prenajímateľ postúpi pohľadávku tretej osobe, ktorá má oprávnenie zastupovať prenajímateľa vo veci vymoženia dlžnej čiastky.
Klient je povinný bezodkladne oznámiť závady alebo nedostatky, ktoré sa vyskytli. O tomto bude spísaný protokol.
Klient je povinný udržovať čistotu a poriadok.
Klient má zakázané používať vlastné spotrebiče, okrem zariadení určených na vlastnú potrebu, ako holiaci strojček, PC, atď.
Klient sa zaväzuje, že uhradí všetky náklady, ktoré by vznikli poškodením zariadenia chaty, ktoré boli ním alebo osobami, ktoré s ním užívali chatu spôsobené.
Každý klient zodpovedá za svoj zdravotný stav a poskytovateľ nezodpovedá za prípadné poškodenie zdravia pobytom na chate. Pred nástupom na pobyt alebo pred poskytnutím služby je klient povinný zhodnotiť svoj zdravotný stav s ohľadom na typ služby alebo miesto realizácie pobytu. POBYT NA CHATE JE NA VLASTNÚ ZODPOVEDNOSŤ.
Klient súhlasí s preukázaním svojej totožnosti pri nástupe na pobyt platným dokladom totožnosti (OP,pas,VP)
7. Poistenie klienta nie je v cene ubytovania.
Vzhľadom na povahu ubytovania odporúčame klientom zjednať si cestovné poistenie, ktoré pokrýva prípadné škody na zdraví i majetku.
8. Zrušenie objednávky
V prípade, že dôjde k zrušeniu objednávky zo strany klienta má poskytovateľ prenájmu právo na storno poplatok. Výška storno poplatku je nasledovná:
V prípade pobytu mimo hlavné sezóny uvedené nižšie:
11 alebo viac dní pred nástupom na ubytovanie – možnosť bezplatne zmeniť termín pobytu na iný voľný termín po dohode
10 alebo menej dní pred nástupom na ubytovanie – plná výška zálohovej platby (čiže 50% z celkovej sumy)
STORNO PODMIENKY VIANOCE, SILVESTER, VEĽKÁ NOC, HLAVNÁ SEZÓNA (1.JÚN-30.SEPTEMBER)
21 alebo viac dní pred nástupoom na ubytovanie – možnosť bezplatne zmeniť termín pobytu na iný voľný termín po dohode
11-20 dní pred nástupom na ubytovanie – plná výška zálohovej platby (100% z celkovej sumy)
10 alebo menej dní pred nástupom na ubytovanie – plná výška platby za rezerváciu (100% z celkovej sumy)
Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu v prípade, ak by nebol predmet prenájmu schopný užívania. V takomto prípade môže ponúknuť klientovi po dohovore náhradný termín.
Za zmenu osoby klienta sa neúčtuje žiaden poplatok. O takejto zmene je klient povinný vopred informovať poskytovateľa prenájmu.
Ďalšie zmeny objednávky zo strany klienta (zmena termínu) budú považované za zrušenie objednávky a v tom prípade má prenajímateľ právo na storno poplatok.
9. Reklamačné podmienky
V prípade, že rozsah alebo kvalita služieb pobytu sú na nižšej úrovni ako boli dohodnuté a stanovené ponukou, vzniká klientovi právo na reklamáciu. Pri pobyte sa za predmet reklamácie nepovažujú škody a majetkové ujmy, ktoré sú v rozsahu poistného krytia výslovne vyňaté.
Ďalší postup reklamačného konania sa riadi reklamačným poriadkom v zmysle legislatívy SR.
V Banskej Štiavnici, 1.4.2024